09 Şubat 2024 Cuma günü saat 14.00’da Odamız konferans salonunda Müşteri İlişkileri Yönetimi konulu ücretsiz seminer düzenlenecektir. Bu seminer, katılımcıların vizyoner bakış açısı ile müşteri ilişkilerinin giderek artan önemi ve sektördeki rekabet doğrultusunda çalışanlarını sürekli olarak geliştirmeyi hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda, şirket bünyesinde hali hazırda süregelen çalışmaların bir parçası olarak istasyonlarındaki ön saha çalışanları için Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin verilmesi planlanmaktadır. Müşteri ilişkilerinin etkin yönetilmesi, hizmet kalitesinin belirli bir standart çerçevesinde sunulması ve kurulan sistemin devamlılığının sağlanarak fark yaratılmasıdır.
Seminere tüm üyelerimiz davetli olup, katılmak isteyenlerin en geç 08.02.2024 Perşembe günü saat 17:00’ye kadar seminere kayıt yaptırması gerekmektedir.
SEMİNERİN KAPSAMI:
Seminerin sonunda edinilecek kazanım ve yetkinlikler aşağıda yer almaktadır:
Tarih : 09 Şubat 2024 Cuma, saat 14:00
Yer : İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu (OSB 1. Cadde)
Online Kayıt Formu için tıklayınız.
Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin:
Yağmur AKMAN - İş Geliştirme Personeli
Tel : 0224 714 82 60, Dahili: 141
E-posta : y.akman@inegoltso.org.tr
Yayınlanma Tarihi:
30-01-2024