Mustafa Kemal ATATÜRK
Müşteri İlişkileri Yönetimi Semineri

09 Şubat 2024 Cuma günü saat 14.00’da Odamız konferans salonunda Müşteri İlişkileri Yönetimi konulu ücretsiz seminer düzenlenecektir. Bu seminer, katılımcıların vizyoner bakış açısı ile müşteri ilişkilerinin giderek artan önemi ve sektördeki rekabet doğrultusunda çalışanlarını sürekli olarak geliştirmeyi hedeflemektedir. Bu hedef doğrultusunda, şirket bünyesinde hali hazırda süregelen çalışmaların bir parçası olarak istasyonlarındaki ön saha çalışanları için Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin verilmesi planlanmaktadır. Müşteri ilişkilerinin etkin yönetilmesi, hizmet kalitesinin belirli bir standart çerçevesinde sunulması ve kurulan sistemin devamlılığının sağlanarak fark yaratılmasıdır.

Seminere tüm üyelerimiz davetli olup, katılmak isteyenlerin en geç 08.02.2024 Perşembe günü saat 17:00’ye kadar seminere kayıt yaptırması gerekmektedir.

SEMİNERİN KAPSAMI:

  • Vizyon ve değerlerinin, şirket kültürünün paylaşılması, anlaşılmasının sağlanması
  • Hizmet kalitesi standartlarının ve unsurlarının anlatılması
  • Müşteri istasyona geldiği andan ayrılana dek geçen süreçte yapılması gerekenler ve müşteri karşılama ve ağırlama adımlarının tanımlanması Müşteri ile karşılaşma anı (müşteriyi karşılama anı) – Hitap tonu, şekli, giyim, duruş
  • Müşteriyi dinleme yeteneğinin geliştirilmesi
  • Müşteri talebini ve isteğini doğru anlama ve en hızlı biçimde yerine getirme
  • Sözlü olmayan iletişim ve beden dili ile ilgili ipuçlarının paylaşılması
  • Farklı müşteri davranış biçimlerinin ve uygun yaklaşım şeklinin aktarılması
  • Empatinin tanımlanması ve etkilerinin anlatılması
  • Tipik müşteri şikâyet ve talepleri için pratik çözüm önerilerinin tanımlanması
  • Anında ve yerinde çözümlenemeyen problemler ile ilgili yaklaşımın belirlenmesi
  • Müşteri memnuniyeti yaratacak şekilde çözüm geliştirilmesi ve müşteri bilgilendirmesinin yapılması
  • Müşteri ayrılırken yapılması gerekenler Sonuçların dokümantasyonu ve sürekli gelişim

Seminerin sonunda edinilecek kazanım ve yetkinlikler aşağıda yer almaktadır:

  1. Şirket vizyon, değer ve hizmet kalitesini özümsemiş çalışanlar
  2. Dinleme becerisi
  3. Soru sorma becerisi
  4. Müzakere teknikleri
  5. Empati, duyarlılık ve çözüm odaklılık
  6. Müşteri hassasiyeti ve önemi
  7. Müşteri memnuniyeti
  8. Etkin müşteri ilişkileri yönetimi

Tarih : 09 Şubat 2024 Cuma, saat 14:00
Yer    : İnegöl Ticaret ve Sanayi Odası Konferans Salonu (OSB 1. Cadde)

Online Kayıt Formu için tıklayınız.

Detaylı Bilgi ve Kayıt İçin:
Yağmur AKMAN - İş Geliştirme Personeli
Tel          : 0224 714 82 60, Dahili: 141
E-posta : 
y.akman@inegoltso.org.tr

Yayınlanma Tarihi: 30-01-2024

BAŞKANIN MESAJI
ETKİNLİK TAKVİMİ
E-BÜLTEN
ANKET
Duyurularımızdan Nasıl Haberdar Oluyorsunuz?